Dance like nobody's watching, love like you've never been hurt. Sing like nobody's listening, live like it's heaven on earth. -Mark Twain-




maanantai 1. kesäkuuta 2009

20 Things About Me




1. Olen laulanut ennekuin oppinut puhumaan (hyräillyt nuotilleen)
2. Olen kaksonen, veljeäni 4 min nuorempi
3. Soitin n.5 vuotta kitaraa, mutta kyllästyin kun en saanut soittaa kuin klassista.
4. Kaikki uskoivat, että minusta tulee muusikko, mutta lähdin kaikkien yllätykseksi teknilliseen ammattikorkeaan. Nyt olen Teknikko sekä Insinööri.
5. Olen laulanut ensimmäisellä keikalla 11 vuotiaana ja laulanut monessa kokoonpanossa ja kolmella levyllä
6. Pelkään THoudella paljon hämähäkkejä, tyttäreni kantaa ne aina ulos, minä kiljun :0)
7. Uskon jälleensyntymiseen
8. Halusin pienenä telivoimistelijaksi ja taitoluistelijaksi
9. Olen sanonut meneväni naimisiin sen miehen kanssa, joka ensimmäisenä tarjoaa minulle Hummeri-illallisen :0)
10. Olen syntynyt Oulussa ja elänyt siellä 7 vuotiaaksi asti, sen jälkeen Tuusulassa
11. Näin tyttäreni unessa päivää ennen hänen syntymäänsä.
12. Olen aina ihaillut alkuperäisintiaaneja, jopa lapsena toivonut olevani Squaw
13. Rakastan kiivaita väittelyitä




14. Rakastan kiinalaista ruokaa niin paljon, että voisin elää täysin sillä!!
15. Aloitin Ranskan opiskelun, koska osasin lukea sujuvasti sitä vaikka en ymmärtänytkään lukemaani. Ja halusin oppia ymmärtämään. :0))
16. Sisälläni elää 60- luvun viimeinen kukkaislapsi <3 Todellinen hippi
17. Sovin ystäväni kanssa, että jos 30:n mennessä emme ole tahoillamme naimisissa, menemme keskenämme, olemme siirtäneet 5 vuoden välein rajaa 5 vuotta eteenpäin :0)
18. Olen selviytyjä
19. Vaikka rakastan maaseutua, salaa haaveilen asuvani New Yorkin keskustassa kattohuoneistossa
20. Haluaisin rakentaa vielä yhden talon, kivisen maalaiskartanon ranskalaisella sisustuksella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti